Sunday 28 September 2014

open for dropshiper                                                                                                                        

saya turut menyediakan perkhidmatan dropship kepada sesiapa yang berminat melakukan bisnes online tetapi tidak mempunya stok barang atau peluang untuk pack berulang alik ke pos offic dan lain lain lagi.

jika berminat boleh sms atau whatsap saya segera

* tiada yuran pendaftaran atau bulanan yg dikenakan
* tiada caj apa apa pun
* tiada no ahli
* x perlu ade oder tiap2 hari pun x apa- tp kalau tiap2 hari lg bagus, anda masyuk saya pun masyuk (alhamdulilah)
* oder sampai
-1 atau 2 hari, boleh sampai 3 hari kadang2 (adress csrmer posmen x dapat cari atau brg di bawa jalan2 ) (pos laju)
-5 hinga 9 hari (pos biasa)
-jika masalah seperti stok brg habis atau lambat sampai sikit mungkin akan terlewat - sila update dengan saya selalu
*tidak terlalu push saya na...- anda fahami saya saya akan fahami anda  ;)
*no tracking (no track and trace) custmer anda akan di beri pada anda
*insyaAllah saya akan usahakan yang terbaik untuk cstmer anda

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
cara oder dropship

pengirim:
nama -------------------
alamat-----------------
no fon-----------------

penerima
nama -------------------
alamat ---------------------
no fon ( boleh no fon anda atau no fon cstmer anda)----------------

barang yang di oder
1----------------
2----------------
3----------------
......

detail payment
total payment-----------
tarikh----------
jam----------
refer number------------
dari bank mana ke bank saya (  eg: bank islam - maybank)

*(untuk lbh mudah boleh snap resit transection kepada saya)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


fast reply msj or whatsap on monday - friday
slow - saturday and sunday




terima kasih

No comments:

Post a Comment