Friday 20 December 2013

barang tiruan????

dear cstmer..

hati2 dengan barang tiruan.. terdapat beberapa brg tiruan yang berada di pasaran internet. 


eg: brg cathy, pil gluta, cream spf40 dll.   


beberapa orang penjual mempromote brg kepada sy dengan harga yang terlalu murah.. murah dari kos saya ambil dri tempat pengeluar... "jadi heran sejenak"...murah dri kos saya oder dri kilang lg... sy x ambil sb banyak yg saya dengar masalah penguna brg tiruan yang complain masalah guna brg tiruan.


saya x mahu menjual barang yang tidak ori, bukan untung yang lebih saya mahu, tapi kepuasan dan keseronokan berbisnes.


jangan risau barang yang saya jual tidak perlu diragu. 


jika sesetengah barang tertentu yang x ori saya akan bagi tahu price x ori dan juga price ori... oder akan diambil mengikut permintaan cstmer


thanks yea


No comments:

Post a Comment